Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Schwiizer-Egge
für alle Schweizer, die gerne in ihrer Heimatsprache über Fondue, Berge und SChoggi diskutieren möchten.. :D
Schribet doch mau, vo wo dr so chömet!! ;)
ExLibris
20.03.2008, 14:05
Grüzi!
Bin zwar kein Schwiitzer, aber für Toblerone, Ricola und die Eiger Nordwand kann ich mich auch begeistern! *fan*
Super!!*cool*
Ich schribe Schwiizerdütsch, schribet wenni Hochdütsch soll schribe....
Ich chome usem Kanton Bärn... und wohne in Gerzensee, e paar kenne villicht Bern-Belp Flughafen, dete änä am Bärg...
haha ach woo e bärner :D ... *Aargauerfahne hochheb* :rolleyes:
Ok ha nüt gägä Argouer mini Eltere chöme nämli beidi usem Argou, u min heimat ort isch "z Riiifäude" (übersetzung: Rheinfelden) Aber us welem teil im Argou chunsch?^^
hehe =) Zofige.. ond e chli Böndner o Bärner denne =)
Aja Zofige...
Vilech kensch jo Muhe( gschribe: Muhen), isch ide nöchi vo Köllike amü dete bini e zit lang ufgwachse (so öpe 3 jahr) isch no schön dete....
ja ou scho ghört... aber no nie det gsii =)
i bi ou ä bärner, wohnä i sommnä kaff zwüschä bärn u solothurn :D
eey.. ich be au aargaueri.. *spamspam* ide nöchi vo bade.
Und bade isch bekanntlich eigentlich es land för sich. :p
neeei ich ben ken lokalpatriot(in) aber de umgang met so lüüt schint aschteckend zsi. :)
aber zofige isch scho es rächts kaff oder? :p okay ich gibs zue bi no nie dete gsie aber vo wäge uszieh und so, häti det en wg chönne go aluege aber wo ich mer uf sbb.ch verbindige agluegt han, hani gfunde.. mmmh nei, do chumi jo nie im läbe hei weni irgendwo im usgang bin oder lang schaffe muen..
und apropos bärn: @elyon, du chumsch zwar nid us dr stadt sälber, aber säg, wie chunts, das ich wo eigentlich en unfehlbare orientierigssinn han mich zbärn amigs hoffniglos verlore fühle? naja anyway, mues am mäntig wedr uf bärn, han prüefig dete, und bin zom glück scho mal a säbm ort gsi, i werds wohl wedr fende.
Nor muet....
am afang hani mi ou immer verloffe
e tipp: muesch der zeiche setze, oder der en lade oderso merke da verlouffsch di nüme so fest, bises de kennsch:D
ps: I bi wider da!!!!
Corsair86
15.04.2008, 16:24
Hehe. Hets doch no paar Schwizer im Forum. Än Grossteil sind jo eher us em Norde oder Oste wieni so gachtet han. I chume us Wil im Kanton St.Gallen.
Hübsches Kaff :D
joo anschinend ^^ chome äue ou a da Mettelalterfescht wo du erwähnt hesch =) de gsehnis o mol real ^^
No en schwiizer...
i begrües dich i üsem chline härzige grüpli^^:D
Waterstorm
15.04.2008, 20:24
Jo denn meld i mi au emol do. I wohne im Kanton Thurgau, genauer gseit Weinfelden.
Bi aber ursprünglich us em Rhintl.
Corsair86
16.04.2008, 20:27
@Elyon
Danke ^^
@Maranwe
Wäre noch witzig. Je mehr Leute umso besser :)
@Waterstorm
Also auch ziemlich in der Nähe von Wil :D
wow, hätt gar nid dänkt, dases da so viu Schwiizer het. :D Kuul, heiternech aui gmäudet!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.